9 תשובות
סנדוויץ' חביתה מלחם לבן בלי הירקות רק חביתה וגבינה הכי טעים.
חלומי
היי שתי תגובות מעליי
אני יכולה להביא לך פרח, אם תעני סתם על שאלה שלי
אנונימית
תקשיבו בבקשה תתן לי פרח אני מתחננת תענה גם אתה לי מצידי אני אשלח לך אלף פרחים מצידי אני חייבת פרח אחד כי יש לי רק 4 ואני חייבת חמש אני מתחננת בבקשה
כריך יווני
לחמניות ביסס
והיוונית יאמיי יאמ
חלומי זה הכי טעים
לחמניות ביס זה הדבר הכי מושלם בארומה