5 תשובות
למה שלא תביא לך? חח
שואל השאלה:
כי היא טיפשה מכדי להבין והיא חושבת שזה שלה.
אנונימית
אממ אני לא חושבת שכדאי לקרוא לה ככה..
והיא לא יכולה לנסוע בזה, כתוב על זה פרטים שלך וגם יראו שהיא לא מלשבית
תנסי להסביר לה שזה עובד רק לכיוון הלשכת גיוס ורק על שמך
מה? זה על השם שלך ליום אחד ספציפי. מה יש לה לעשות עם זה?. גם איזה נהג יקח ממנה כרטיס נסיעה של מלש"ב? אני מניח שהיא לא נראית כמו בת 16 וחצי
באותו הנושא: