5 תשובות
זה לא בריא
אני ממליצה לך לאכול ביום 1200 ואת עדיין תירדי 5-6 בשבועיים
כמובן לשתות הרבה מים ולשלב ספורט
אני לא יודעת כי זה משתנה בין חולה לחולה. וכן, אני קוראת לך חולה כי אם את רוצה לאכול כל כך מעט ולהרעיב את עצמך, זה לא מחלה?
600 קלוריות זה מאוד קיצוני אל תעשה את זה
זה תלוי במשקל שלך אני ירדתי פחות או יותר 6 כשאכלתי 1200 כי יש לי משקל יחסית גבוה
אנונימי
600 קלוריות ביום זה לא טוב לאף אחד, את תהיי חלשה כל הזמן ולא יהיה לך כוח לעשות כלום, וכמו שאומרים מעליי1200-1400 זה מעולה