5 תשובות
אני מחממת בתנור ככה זה שומר על קריספיות
כן. בדרך כלל מטגנת מחדש אבל אם אני מתעצלת אז פשוט במיקרו
אני מחמם במיקרוגל, אני אוהב את הטעם של השניצל אחרי מיקרו משום מה
בצנימים אני שם זה יוצא קריספי רצח
זו אחלה שיטה אז מחזק מאוד ^
בבסיס היינו שמים בטוסטר נייר פרגמנט ומניחים עליו את השניצל וסוגרים את הטוסטר (שהשניצל לא יגע בטוסטר) אחרי כמה דקות זה יוצא קריספי כאילו רק עכשיו טיגנת אותו וזה גם בלי עוד שמן או התעסקות, שמים מחכים 3 דקות וזה כאילו הכנת עכשיו
בבסיס היינו שמים בטוסטר נייר פרגמנט ומניחים עליו את השניצל וסוגרים את הטוסטר (שהשניצל לא יגע בטוסטר) אחרי כמה דקות זה יוצא קריספי כאילו רק עכשיו טיגנת אותו וזה גם בלי עוד שמן או התעסקות, שמים מחכים 3 דקות וזה כאילו הכנת עכשיו
באותו הנושא: