6 תשובות
אני שמה בטוסטר אובן
אני מחמם ואז מטגן זה יוצא מעולה.
גם וגם
אבל משהו אחר
צמחוני
על אותו עיקרון אבל
אבל משהו אחר
צמחוני
על אותו עיקרון אבל
אפשר גם וגם
עדיף מיקרו כי זה כבר עבר טיגון
עדיף מיקרו כי זה כבר עבר טיגון
אנונימית
מיקרו
מחבט
באותו הנושא: