4 תשובות
לא, כל אחד לומד באופן פרטי/לוקח קורס אחר. קורס פסיכומטרי זה לא חובה.
עושים שוב את הפסיכו במועד אחר
לא חייב קורס, אפשר ללמוד לבד או עם מורה פרטי או איך שבא לך
לא חייב קורס, אפשר ללמוד לבד או עם מורה פרטי או איך שבא לך
קורס זה לבחירתך. אם את רוצה לשפר את הציון את יכולה פשוט להירשם למועד הבא של הפסיכומטרי ולנסות שוב.
תלוי במצב שלך אבל בעיקרון אין צורך לעשות קורס שלם מחדש. יש קורס משפרים, אני חושבת שקידום היחידים שמעבירים אותו והוא מתאים לתלמידי כל הקורסים. בעצם עושים מרתון של חמישה שבועות ופותרים פותרים פותרים. בקיצור קורס מומלץ, במיוחד כי המורים שלהם תותחים. זה אמור לתת לך את הפוש שאת צריכה