12 תשובות
כן, זה טעים
זה בדיוק מה שאני אוכל כרגע
שואל השאלה:
יאא אני אכלתי לפני שעתיים
כן
חחח רק כי הכרחת אותי(:
כן
שמעתי מלא שאוכלים את זה אבל אני פחדנית מדי בשביל לטעום
שואל השאלה:
^ טיטעמי זה ממש ממש טעים
איך מכינים
כאילו פשוט שוברים מצה או?
כן, חביתה עם מצה מעורבב ביחד, הרגע אני אוכלת את זה :)
שואל השאלה:
נכון שוברים מצה שמים קצת ושוברים ביצים כמה שרוצים לפי כמה המצות ששוברים ואחרזה מתגנים עם שמן בתיאבון