16 תשובות
אפשר להיות חברה שלך?
"אני הומו" - "למה אין לי חברה?"

0-0
פה תהיתי. אתה בטוח שאתה הומו?
גם אני רוצה להיות חברה שלך!
האמת שלא הבנתי גם, התכוונת לידידה?
חברה= ידידה
זה ספאם?
שואל השאלה:
חחח חברות כמו חברה טובה לא בקטע של בת זוג
ואתן ממש מתוקות אבל זה לא עובד ככה ולמען האמת אני מרגיש דיי פתטי כרגע
אנונימי
אני רוצה ידיד הומו !!! :) יש לי אחד ובאלי עוד אחד
גם אתם מתוקים
זה לא בא ממקום שאתה פטתי...
טת האמת אני לא יודעת מה להגיד לך...
אבל אני מאמינה שלא מצאת את החבר/ה שתוכל לסמוך עליו/ עליה בעיניים עצומות.
אני מאמינה שתמצא.
ואתה נשמע ממש מתוק וחמוד.
ככה שאני בטוחה שתמצא.
אני אשמח להיות חברה שלך!! אתה נשמע חמוד ממש
תשלח לי הודעה
שואל השאלה:
ניסיתי כבר המון זמן... דיברתי הייתי חברותי ניגשתי לאנשים לא רק לבנות דיברתי וכלום לא עזר אני מודע לזה שאני לא תלית שכולה תכלת אבל לכולם יש חברים ורק לי לא את כולם אני רואה בחבורות וזה מבאס ממש
ואני לא רוצה לכלכך על החברה שחשבתי שהיא חברה אבל רק אומר שהיא הייתה תלמידה חדשה בכיתה היא עלתה עלינו מכיתה נמוכה יותר ואז היינו רק מדברים בבית הספר לא היינו חברים או משהו ושהיא עלתה והייתה לה עוד חברה בכיתה מלבדי מי אתם חושבים שהשלים לה הכל? אני כל מה שהיא ביקשה להשלים כי אנחני כיתה הרבה יותר גבוהה ממה שהיא הייתה נתתי ישר שהיא ביקשה אבל עם ביקשתי להעתיק ממנה תשיעורי בית שאני לא עושה אף פעם xd... והיא סוג של חנונית בלימודים אז התשובות שלה בטוח טובות היא כזה אמרה לי "זה השיעורים שלך אני רוצה שתלמד בעצמך" או משהו
אנונימי
שואל השאלה:
וזאת אחת הדוגמאות לזה שהייתי שם בשבילה אבל לא היא בשבילי ונגיד עם לא הייתי באיזה ימים והייתי מבקש ממנה שתצלם לי מה כתבו בכיתה היא ייבשה אותי מלא זמן עד שהתעצבנתי וכתבתי לה שתצלם לי את זה
אנונימי
אני מבינה את הרצון שלך.
אולי פשוט לא מצאת חן בעינייה.
אולי אתה צריך לחפש חברים המקום טחר.
כאלה שיבינו אותך ואת הרצונות שלך.
חברות זה דבר שלוקח זמן ומאמץ. לא תמיד יש לנו את האדם הנכון להיות איתו וצריך לחכות שהוא יגיע
(נ.ב. תיזהר מבנות שכל מה שהן מחפשות החיים זה ידיד הומו)