10 תשובות
קום יא זבל!
אנונימי
קום...
תנשקי אותו.
תלטפי אותו ותנשקי אותו.. הוא כבר יתעורר חח
קום חיימ..
אם הוא לא איתך שלחי לו אסמס של בוקר טוב,
ואם את איתו תעירי אותו בעדינות.. או שפשוט תחבקי אותו והוא יקום כבר לבד, אולי ;)
ואם את איתו תעירי אותו בעדינות.. או שפשוט תחבקי אותו והוא יקום כבר לבד, אולי ;)
תעירי אותו "בטעות"
אנונימי
שואל השאלה:
הוא לא איתי אני רוצה לשלוח לו אסמאס מה לשלוח
הוא לא איתי אני רוצה לשלוח לו אסמאס מה לשלוח
אנונימית
תתחילי לחבק אותו ולנשק אותו ותגידי לו: "יאלה קום בייבי" חח עשיתי את זה לחבר שלי לשעבר והוא מזה צחק אבל רק שתעדי שלא כולם מגיבים כמוהו אז בזהירות חח (:
אנונימית
תשלחי לו סימן קריאה חח..
באותו הנושא: