7 תשובות
לא ממש לא, אל תעמיסי על עצמך כדורים
תעשי אמבטיה חמה, תשימי לך כרית/ בקבוק חם על הבטן התחתונה ותעשי שם 10 דקות מסאז
ותלכי לישון
לא ממליצה, דבר ראשון, יש בזה מלא כימיקלים, דבר שני, זה ממש לא בריא לקחת הרבה כדורים ביום אחד, דבר שלישי, אם לא עברו לפחות 4 שעות מאז שלקחת את הכדורים האלה, אני בכלל לא ממליצה לך לקחת
תתקלחע במים חמים
תמרחי ערק על הבטן
לא
תשתי תה
סיפור חיי... לכי לישון ואל תקחי יותר משתי כדורים ביום.. השינה מעבירה קצת את הכאב
לא לקחת מה זה את נהיית מכורה
תסבלי בקטנה, תחכי קצת.