28 תשובות
ישנים*
וכן
לא
כןן טומושש הדובי האהוב שלי
לא
איתך אני ישנה
אנונימית
וזה ישנים סליחה הייתי חייבת
כן
שואל השאלה:
עברית שפה קשה
אנונימי
נופ
תיקון : יש להגיד ישנים ולא יושנים. את לא עושה פעולה אלה נתונה תחת מצב ולכן, את ישנה ולא יושנת.
שואל השאלה:
סבבה אנונימית
אנונימי
ברור אפילו כמה
יש לי דובי באורך מטר ממש לידי כרגע. כן.
שואל השאלה:
יש לי כריש ודובי ממש קטן שסבתא שלי ז"ל הביאה לי כשהייתי קטן
אנונימי
אני מחבקת את הכרית בלי שאני שמה לב אם זה נחשב
כןכן
שואל השאלה:
נאמן כל שהוא יכול לתקן את הטעות האיומה שלי?
אנונימי
כן
דובי ענק דובי קטן אלפקה ושיבא אינו ואני גאה וגם דיי בודדה
לא
אבל אם יביאו לי אז אני ישן עם זה
תתקן בעריכה פשוט
שואל השאלה:
יש לי מתחת ל40 אחוז אמינות...
אנונימי
אני כן עם הרבה בובות וכריות.