6 תשובות
אני שומעת
ממש נחמדים
ממש נחמדים
אני שומעת אותם, הם באמת די מדהימים
קווין אבסטרקט כפרע עליו כן.....
וואו חלום הופעה שלהם בארץ מתה לשמוע אותם בלייב
בעבר קצת יותר, נחמדים
אני.
באותו הנושא: