13 תשובות
אני בטייק 2. הם מביאים בעיקר הרבה ניצבויות וקצת אודישנים לביטים.
כמה עולה להיכנס לסוכנות הזו?^
אנונימית
לא עולה כלום. אבל צריכים לחתום בלעדיות שזה אומר שאסור לעבוד עם סוכנויות אחרות.
אוקיי תודה רבה.. ואם אני רוצה לצאת מהסוכנות אם אני רואה שבקושי מקבלת עבודות? זה תהליך ארוך?
אנונימית
צריך לחכות שנה מאז שאת חותמת בלעדיות
שואל השאלה:
בחוזה רשום שזה לשנתיים ואפשר לצאת רק אם הודעה מוקדמת לפני ששנתיים יעברו
אנונימי
חתמתי וחשבתי שזה לשנה
שואל השאלה:
כמה יוצא לך כל חודש מעבודה אצלם?
אנונימי
כלום לא יוצא. הם מביאים לי פעם בכמה חודשים איזה משהו .
שואל השאלה:
נשמע כמו בזבוז זמן אז...

אם הם חברה בעיקר לניצבות הם אמורים אז למצוא הרבה עבודה בתחום הניצבות

הייתי מבינה אם עבודה של ביט פעם בחודש אבל אם זה ככה גם אם ניצבות זה מוגזם...
אנונימי
שואל השאלה:
ועוד צריך להיות תקועים איתם בגלל החוזה בלי אפשרות להיתקדם
אנונימי
להרבה הם מוצאים כן המון ניצבויות. בגלל שאני חרדית אז אני לא מתאימה לכל הפקה.
הם גם לא מעדכנים את האתר שלהם יש שם פרטים על דברים לא רלוונטיים ממרץ למשל
אנונימית