7 תשובות
לא חושבת
כן, זה עושה הרבה נזק ומייבש את האיזור, אסור לייבש את האיזור (לכן משתמשים במשחה).
תחטאי רק עם מי מלח לבינתיים
תחטאי רק עם מי מלח לבינתיים
לא חושבת
זה לא טוב , תעשי עם מי מלח
כמו שכתבה התגובה מעלי
כמו שכתבה התגובה מעלי
לא
אלכוהול 70% נועד לחיטוי ולא לטיפול. בנוסף, האלכוהול מייבש את האזור ולא מועיל בתהליך ההחלמה כלל, אם לא להפך, כי אין בו שום תכונות רלוונטיות שיכולות לסייע בשלב ההחלמה של העגיל.
אם אין לך עדיין משחה, תשתמשי במים חמימים (בקטנה) עם מלח.
ביחס של כף לכוס. (כמובן, לערבב עד שכל המלח מתמוסס)
ואל תשכחי לשטוף אחריי 20-15 דקות (שלא יווצרו גבישי מלח) ולשמור על באזור סטרילי. כמה שפחות לגעת עם הידיים,
עדיף שתשתמשי בקיסם אוזניים :)
מקווה שעזרתי ^-^
אם אין לך עדיין משחה, תשתמשי במים חמימים (בקטנה) עם מלח.
ביחס של כף לכוס. (כמובן, לערבב עד שכל המלח מתמוסס)
ואל תשכחי לשטוף אחריי 20-15 דקות (שלא יווצרו גבישי מלח) ולשמור על באזור סטרילי. כמה שפחות לגעת עם הידיים,
עדיף שתשתמשי בקיסם אוזניים :)
מקווה שעזרתי ^-^
סה לא נורא. אני עשיתי עגית וחיטאתי עם אלכוהול.
לא קרה לי כלום.
ויש לי אותו חודש.
לא קרה לי כלום.
ויש לי אותו חודש.
באותו הנושא: