התחברות
הרשמה
כשאתם רוצים לעבור במעבר חצייה, ויש מכונית שעוברת, מה בדרך כלל קורה לכם באופן אישי? היא תעצור או תמשיך לנסוע?
17 באפריל 2019, 19:29
מצב רוח
2 תשובות
בדרך כלל היא עוצרת
G
GIRL MEETS WORLD
בדרך כלל עוצרת
B
Black widow, baby
באותו הנושא:
ברכב אוטומט לפני מעבר חציה או עומס צריך להוריד רגל מהגז ולעבור לברקס ?
21.6 אני מבטיחה לעצמי לעבור שינוי משמעותי ומה השינוי שאתם הייתם רוצים לעשות?
רק אני ממש נלחצת מלעבור במעבר חצייה שמי שאני מכירה לא יראה אותי?
רק אני שאני עוברת במעבר חציה מרגישה כאילו זה מסלול דוגמנית?
עד כמה פדיחות שהמורה שלי לספרות עצרה לי עכשיו במעבר חצייה?
יכול להיות שלי יהיה ירוק (הולכת רגל) המכונית תעבור במעבר חצייה?
אם בטסט מישהו שם רגל על כביש לא במעבר חצייה...
מבין המדינות שביקרתם איזו מדינה הכי אהבתם בקטע שאתם רוצים לעבור לגור שם?
לא הספקתי לעבור בירוק ונהפך לאדום עצרתי במעבר חציה קצת אחרי זה תקין ?
מינוס בחשבון במעבר מבנק לבנק - אם אני נמצא בבנק מסוים, ואני רוצה לעבור לבנק אחר, האם כל המינוסים והחיובים נשארים בבנק הישן או שהם עוברים יחד איתי לבנק החדש?
אני לא אמורה לעצור להולכי רגל במעבר חצייה שיש לי תמרור ירוק נכון? ואם אני נכנסתי לצומת וכניסה לצומת יש מעבר חצייה- לעצור