5 תשובות
יש אנשים שזה מתאים להם ויש כאלו שלא. אני לא יודעת איך אתה נראה אז אני לא יודעת מה להגיד לך. אולי תתייעץ עם מישהו שמכיר אותך? או עם הספר שלך
שואל השאלה:
הקטע שלא משנה לי אם יפה או לו זה תחלס בשבילי אבל הקטע אין לי כוח להתמודד עם התגובות של כולם
הקטע שלא משנה לי אם יפה או לו זה תחלס בשבילי אבל הקטע אין לי כוח להתמודד עם התגובות של כולם
אנונימי
עזוב את התגובות של כולם, תנסה איכשהו לדמיין את עצמך עם זה ותחליט אם בא לך או לא.. בכל מקרה שיער תמיד גדל בחזרה :)
אני צובעת את השיער כל כמה זמן ותמיד מחרפן אותי שכולם מתלהבים ומתעסקים בי. זה עובר להם אחרי כמה ימים... לא ביג דיל, מתרגלים
ממש לא מומלץ, תעשה בדיקת דם לברר עם יש חוסר כלשהוא בוויטמינים, תאכל בריא יותר ופחות מזון מעובד.
תעשה בצדדים כמה מספרים פחות ויהיה אפקט יפה יותר - חבל..
תעשה בצדדים כמה מספרים פחות ויהיה אפקט יפה יותר - חבל..
אנונימי
באותו הנושא: