7 תשובות
שואל השאלה:
אני דתיה ברמה שהולכת עם חולצות קצרות וחצאיות קצת כזה מעל הברך
אני דתיה ברמה שהולכת עם חולצות קצרות וחצאיות קצת כזה מעל הברך
אנונימית
שואל השאלה:
אוף קשה ממש
אוף קשה ממש
אנונימית
אף אחד לא מצפה ממש למשהו בגלל איך שאת הולכת זה נטו מה שאת מרגישה.
אני הולכת עם מכנסיים אבל כן לפעמים שומרת שבת ומדליקה נרות מברכת לפעמים אבל אני נראית חילונייה.
הכל זה איך שאת מרגישה
אני הולכת עם מכנסיים אבל כן לפעמים שומרת שבת ומדליקה נרות מברכת לפעמים אבל אני נראית חילונייה.
הכל זה איך שאת מרגישה
שואל השאלה:
כן❤❤תודה
כן❤❤תודה
אנונימית
זה תלוי ברמת דת ובאמונות ובסדרי עדיפויות
ברור, כל דבר תלוי ברמת הדת.
זה לא דבר שאפשר להקל בו.
אבל אני בטוח שאת יכולה להתגבר.
הקב''ה רק יהיה גאה בך.
אבל אני בטוח שאת יכולה להתגבר.
הקב''ה רק יהיה גאה בך.
אנונימי
באותו הנושא: