התחברות
הרשמה
אני צריכה לקחת ברזל מה עדיף כדורים או נוזל לשתות?
לכדורים אמרו לי שיש תופעות לוואי.
16 באפריל 2019, 20:31
תרופות
כדורים
ברזל
תשובה אחת
עדיף אבקה של "אלטמן", מניסיון. זה טעים
~
~חתולה~
באותו הנושא:
איך לא לפחד לקחת כדורים שאני לא צריכה לקחת?
אני בבעיה. אני צריכה לקחת כדורי ברזל כי יש לי אנמיה ואני לא יודעת איך לבלוע כדורים, ניסיתי כל דרך אפשרית ולא מצליחה
ביקשתי מאמא שלי שתביא לי את הכדורים של הברזל שאני צריכה לקחת (אזהרת גועל)
מה עדיף להקיא או לקחת כדורים משלשלים?
איך קובעים מה המינון של כדורי ברזל שצריך לקחת?
אני אמורה לקחת 2 כדורי ברזל ביום, אתמול לקחתי רק אחת, מה לעשות?
אני אנמית כלומר חוסר ברזל גבוה ואני לא רוצה לקחת כדורים אפשר הצעות למה אפשר לאכול?
שלום, הרופאה נתנה לי כדורים של אומפרדקס ואני צריכה לשתות אותם שלוש פעמים ביום, שכחתי לקחת בצהריים אני יכולה לקחת שני כדורים או שעדיף שלא?
היי, אם אני צריכה לקחת כדור אחד(תרופה) 3-4 פעמים ביום, כל כמה שעות אני צריכה לקחת כדור? לא כתוב על המרשם
ספיגת ברזל ומוצרי חלב - מה הסיבה שאין לקחת כדור ברזל שעתיים אחרי ולפני אכילת מאכל חלבי?
כמה זמן צריך לקחת כדורים נגד חוסר בברזל?