6 תשובות
לדעתי תגיד לו
יש סיכוי שהוא לא חבר טוב כמו שחשבת
אין מה לשתוק ולהחזיר, זה ילדותי
תדבר איתו תהיה כנה. הוא יתן לך תשובה, ואם לא אז כנראה הוא לא חבר טוב.
שואל השאלה:
ומה אני אגיד לו ?
אנונימי
היי, ראיתי שאתמול נפגשתם יש סיבה שלא הזמנת אותי?
ואם אתם דיי קרובים, עדיף שתגיד שגם נפגעת.
שואל השאלה:
זה לא אתמול זה עומד להיות היום באחד עשרה בלילה
אנונימי
אז אותו דבר תנסח את זה פשוט לעתיד