9 תשובות
בערך
זה לא עושה כלום
בדיוק, פלוס או מינוס.
לתשובה טובה, פלוס. לתשובה שאינה טובה, מינוס.
לא עושה..
כמעט לא משתמשים בזה
שואל השאלה:
אה אוקי
כן, זה גם נגיד אם אתה מסכים עם תשובה שכבר נכתבה אתה משתמש בפלוס מאשר להסכים עם מישהו
שואל השאלה:
אה סבבה
פלוס לתשובה שאת אוהבת מינוס לתשוסה שאת לא
שואל השאלה:
אבל מה זה עושה
זה פלוס מינוס בערך לייק אן לייק אבל אם את עושה פלוס אז זה נועץ לך את השאלה אבל לחיצה על העץ בחזרה זה מבטל את הנעיצה