תשובה אחת
קוגניטיבי: יש להיאבק בעד הפמיניזם במקומות שעדיין לא קיימת מודעות כלפי שוויון זכויות
רגשי: אני עצוב שקיימים פערים בין נשים לבין גברים.
התנהגותי: אילו הייתי מחוקק הייתי עושה הכל כדי לקדם שוויון בין המינים.
רגשי: אני עצוב שקיימים פערים בין נשים לבין גברים.
התנהגותי: אילו הייתי מחוקק הייתי עושה הכל כדי לקדם שוויון בין המינים.
אנונימית
באותו הנושא: