8 תשובות
לולול לי יש 80 בחצי סימסטר (כיתה י)
לא אני בכיתה ח ויש לי עד עכשיו 117 חיסורים ואין מוצדקים ולא עושים לי כלום אז אין לך מה לדאוג
זה כלום, יש לי בסביבות ה250 חיסורים
לע, לא עד כדי כך
לא
לא
תלוי כמה מוצדקים אבל בכללי זה לא כזה הרבה
היה לי 120 במחצית הראשונה של ט 43 זה כלום