4 תשובות
להיות בודד לא אומר שאין אף אחד לצידך (פיזית), זה אומר להיות עצוב בלילה ולהרגיש שאין לך אף אחד לדבר איתו בלי להרגיש שאתה מפריע לו. להיות בודד זה להיות מוקף בים של אנשים ולהרגיש כאילו אתה לא שייך שם, כאילו אתה לא שייך בשום מקום בעולם
זה משהו כזה (תירגמתי מהר חח אולי יש חוסר התאמה קצת)
זה משהו כזה (תירגמתי מהר חח אולי יש חוסר התאמה קצת)
להיות לבד לא אומר שאין אף אחד לידך.
זה שאתה מרגיש עצוב בלילה ומבין שאתה לא יכול לדבר עם אף אחד מבלי לפחד שאתה מפריע לו.
זה להיות מוקף בים של אנשים ולהרגיש כאילו אתה לא שייך לשם, או לאף מקום אחר בעולם.
זה שאתה מרגיש עצוב בלילה ומבין שאתה לא יכול לדבר עם אף אחד מבלי לפחד שאתה מפריע לו.
זה להיות מוקף בים של אנשים ולהרגיש כאילו אתה לא שייך לשם, או לאף מקום אחר בעולם.
להיות לבד לא אומר שאין לך אף אחד איתך , זה אומר שאתה מרגיש עצוב בלילה ומבין שאתה לא יכול לדבר לאף אחד בלי הפחד הקבוע הזה שאתה מפריע להם . זה להיות מוקף בים של אנשים ולהרגיש שאתה אפילו לא שייך אליהם , כאילו אתה לא שייך לשום מקום בעולם .
שואל השאלה:
תודה רבה!!
תודה רבה!!
אנונימית
באותו הנושא: