3 תשובות
לאמא ואבא היקרים.
סליחה שאני לא מספיקה. שאני מפשלת בכל דבר קטן. שאני מי שאני.
איך אני יכולה להיות כל כך שבורה (מבחינה נפשית) ועדיין לעמוד פה?
למה אני ככה? כל כך הרבה שאלות, אבל אין תשובות.
אני לא יכולה יותר. בבקשה...
רק תתנו לי לעזוב את העולם הזה. גן עדן מחכה לי.
אני אוהבת אתכם.
סליחה שאני לא מספיקה. שאני מפשלת בכל דבר קטן. שאני מי שאני.
איך אני יכולה להיות כל כך שבורה (מבחינה נפשית) ועדיין לעמוד פה?
למה אני ככה? כל כך הרבה שאלות, אבל אין תשובות.
אני לא יכולה יותר. בבקשה...
רק תתנו לי לעזוב את העולם הזה. גן עדן מחכה לי.
אני אוהבת אתכם.
"אמא ואבא יקרים.
אני מצטערת על שלא הייתי מספיק, מצטערת שאני הורסת כל דבר קטן, מצטערת על איך שאני.
איך אני יכולה להיות כל כך שבורה? אבל עדיין עומדת כאן? למה אני ככה? כל כך הרבה שאלות, אבל אין תשובות.
אני לא יכולה לעשות את זה יותר, בבקשה, תנו לי לעזוב את העולם הזה, גן עדן מחכה לי.
אני אוהבת אתכם."
אני מצטערת על שלא הייתי מספיק, מצטערת שאני הורסת כל דבר קטן, מצטערת על איך שאני.
איך אני יכולה להיות כל כך שבורה? אבל עדיין עומדת כאן? למה אני ככה? כל כך הרבה שאלות, אבל אין תשובות.
אני לא יכולה לעשות את זה יותר, בבקשה, תנו לי לעזוב את העולם הזה, גן עדן מחכה לי.
אני אוהבת אתכם."
אמא ואבא היקרים, סליחה שלא הייתי כאן מספיק, שפספסתי כל פרט קטן בלהיות מה שאני.
איך אני יכולה להיות כ''כ שבורה, אבל עדיין לעמוד כאן?
למה אני ככה?
כ''כ הרבה שאלות בלי תשובה.
אני לא יכולה לעשות את זה יותר, בבקשה, רק תנו לי לעזוב את העולם.
גן העדן מחכה בשבילי.
אני אוהבת אתכם.
~
תרגום קצת צולע, פשוט לא הבנתי עד הסוף את כתב היד שלה.
איך אני יכולה להיות כ''כ שבורה, אבל עדיין לעמוד כאן?
למה אני ככה?
כ''כ הרבה שאלות בלי תשובה.
אני לא יכולה לעשות את זה יותר, בבקשה, רק תנו לי לעזוב את העולם.
גן העדן מחכה בשבילי.
אני אוהבת אתכם.
~
תרגום קצת צולע, פשוט לא הבנתי עד הסוף את כתב היד שלה.
באותו הנושא: