5 תשובות
גבינה צהובה לפעמים בין המצות. יעני כזה כריך
שואל השאלה:
לא חח מצברייט זה מצא מטוגנת
אנונימית
נו נו כן. אני יסביר פשוט מטגנים את המצות ואז בינהם פשוט שמים גבינה צהובה ומחברים את המצות ביחד כמו כריך כזה מטגנים את זה וזה יוצא טעים ממש
או שבעצם אני לא יודעת מה זה מצברייט.
שואל השאלה:
אולי. מה שאני מכירה זה לשבור לחתיכות ועל כל 4 מצות להוסיף ביצה (אם עושים עם פחות אז גם ביצה 1) ומלח ולטגן בשמן עמוק. או לעשות מזה "חביתה" ולטגן
אנונימית