3 תשובות
אני יושבת שכן אבל אולי עדיף בכל מקרה שתיקחי 40 אולי זה יהיה טיפה משוחרר עליך אבל לא נורא
בנעלי ספורט הגזרה תמיד יותר גדולה לכן אני חושבת שמתאים
שואל השאלה:
אז מה לעשות לקחת 39 או 40?
אז מה לעשות לקחת 39 או 40?
אנונימית
באותו הנושא: