הוא אהב אותי מאחורי המסך, דיברנו מידי פעם במציאות אבל ממש בקטנה לא באמת נפגשנו אחד על אחד למרות שהוא רצה. במשך חצי שנה ובתור אחת שאהבה אותו, אבל לא אהבה אותי סירבתי כל פעם מחדש פחדתי שהוא לא יאהב את מי שאני מחוץ למסכים. למרות שזאת הייתי אני. הכל. יש לו כרגע חברה חדשה והוא עדיין נתן לי רמזים אבל אני לא רוצה להפריד בינהם אני יודעת שהיא מאוד אוהבת אותו ואני לא רוצה לפגוע. איך לעזוב הכל? שנישאר ידידים בלבד