2 תשובות
תמיד יש תקווה!!
עם כמה שאת מיואשת אץ רק בתחילת החיים
ועם כמה שהציונים נמוכים לא הכל נמדד בציונים
הכל פתוח בשבילך עדיין אל תוותרי על זה(:
עם כמה שאת מיואשת אץ רק בתחילת החיים
ועם כמה שהציונים נמוכים לא הכל נמדד בציונים
הכל פתוח בשבילך עדיין אל תוותרי על זה(:
אל תתיאשי, תמשיכי לנסות ובסוף דברים טובים יבואו אלייך. תתנחמי בעובדה שציונים זה לא הכל בחיים וקחי את כל הלימודים בפרופורציות. לא יקרה לך כלום מציונים קצת נמוכים. וגם אני חסרת ביטחון ואני מודה שעדיין לא מצאתי דרך להתגבר על זה אבל בסופו של דבר כולם מסתדרים. תעשי דברים שכיף לך וטוב לך ותהני מהחיים. גם אם קורים דברים רעים אל תשכחי את כל הטוב שיש לך בחיים!!
אנונימית
באותו הנושא: