התחברות
הרשמה
אני רעבה אבל לא באלי משהו כבד
מרק בכוס או להכין לי פסטה?
10 באפריל 2019, 19:45
רעב
5 תשובות
מרק
ת
תבחרו אתם ^^
מרק
אנונימית
מרק
Skylight
מרק
H
Haunted
מרק.
~
~ Wendy Corduroy ~
באותו הנושא:
אני קצת רעבה באלי משהו לנשנש מה שאכלתי היום(זה לא הרבה כי שכחתי לקחת אוכל) ביסלי צלחת עם פשטידה לפני שעה ככה רעיונות?
אני רעבה ויש לאכול רק חמין ולא באלי , רעיונות ?
באלי פסטה אבל אני לא רעבה,להכין בכל זאת או לא?
אני ממש רעבה ויש המון דודים בסלון ולא באלי לצאת מהחדר מה אפשר לעשות?
אני רעב עכשיו ובאלי לנשנש משהו אבל לא באלי משהו לא בריאותי כמו שוקולד או משהו באלי ישהו בריא. מה ממליצים?
אני רעבה ולא יודעת מה לאכול..חלבי לא כי אכלתי בשר גם לא סנדוויץ' כי לא באלי, באלי בעיקרון משהו מתוק והכל חלבי.. רעיונות?
הבטן שלי עושה קולות ואני ממש רעבה. אני יכולה לאכול כל דבר אבל באלי משהו טעים ואין משהו מוכן במקרר ואני צריכה להכין בעצמי
אני ממש רעבה וממש באלי לנסות לטעום סרדינים
אני רעב אבל אני מרגיש חרא ולא באלי לאכול כלום מה לעשות?
לא אכלתי עד עכשיו כלום ואני גם לא כזה רעבה, לאכול משהו או לחכות לרעב?
מה לאכול? באלי משהו מתוק ואני רעב ואין כלום בבית! מה לעשות?