התחברות הרשמה

אני קצת רעבה באלי משהו לנשנש מה שאכלתי היום(זה לא הרבה כי שכחתי לקחת אוכל) ביסלי צלחת עם פשטידה לפני שעה ככה רעיונות?

ביסלי ב6
פשטידה לפני שעה כזה

מה אני יכולה לאכול טעים עכשיו?
26 בפברואר 2019, 21:14
רעבאוכל    
2 תשובות
תאכלי בננה זה לא הרבה קלוריות וזה משביע
אנונימי
שואל השאלה:
לא אכפת לי מקלוריות
אנונימית
באותו הנושא:
אני רעב..הצעות לאכול לנשנש משהו
מה כדאי לי לנשנש? אני רעבה
אני רעב עכשיו ובאלי לנשנש משהו אבל לא באלי משהו לא בריאותי כמו שוקולד או משהו באלי ישהו בריא. מה ממליצים?
אני קצת רעבה כזה ובא לי משהו לנשנש מה אתם אומרים שאני אקנה?
באלי לנשנש משהו אבל שלא ישמין ישלכם רעיונות??
באלי לנשנש משהו אבל אני לא יודעת מה:(
ממש באלי לנשנש משהו
חבר שלי רוצה שאקנה לו משהו טעים לנשנש רעיון מה לקנות ?
הבית שלי ריק ובאלי משהו מלוח, רעיון למשהו כזה בסיסי מלוח שיש בכל בית שאפשר לנשנש?
אני רעבה מה אפשר לנשנש אנשנושים
רוצה לנשנש משהו קטן מה אפשר לאכול? עצות?