3 תשובות
אל תביאי לה כלום...תביאי לה חיבוק וקחי אותה לאכול איפשהו ופשוט תשלמי עליה
שואל השאלה:
אחותי אומרת שזה יהיה ממש פוגע כי בכל פעם שהן נפגשו היא הביאה לה מתנה בלי קשר ליום הולדת, אז גם אחותי רוצה להשקיע בה
אחותי אומרת שזה יהיה ממש פוגע כי בכל פעם שהן נפגשו היא הביאה לה מתנה בלי קשר ליום הולדת, אז גם אחותי רוצה להשקיע בה
אנונימי
קרמים,בשמים,בגדים,דברים שתמיד שמחין לקבל.
באותו הנושא: