8 תשובות
לא
אנונימי
בטח שיש אבל לא ב2 בלילה
כן
אני
חחח חרמן
ולשאלתך אני לא מתאמנת ולא אתאמן כי בתכלס אני עצלנית טילים
ולשאלתך אני לא מתאמנת ולא אתאמן כי בתכלס אני עצלנית טילים
אני
ומה השאלה. הווירדית הזאת
אני כאן
באותו הנושא: