8 תשובות
אני
כן
אני
אני כאן
$$.
ומה השאלה. הווירדית הזאת
$$.
בטח שיש אבל לא ב2 בלילה
לא
אנונימי
חחח חרמן
ולשאלתך אני לא מתאמנת ולא אתאמן כי בתכלס אני עצלנית טילים