8 תשובות
אני
כן
אני
אני כאן
ומה השאלה. הווירדית הזאת
בטח שיש אבל לא ב2 בלילה
לא
אנונימי
חחח חרמן
ולשאלתך אני לא מתאמנת ולא אתאמן כי בתכלס אני עצלנית טילים
ולשאלתך אני לא מתאמנת ולא אתאמן כי בתכלס אני עצלנית טילים
באותו הנושא: