11 תשובות
בין 1500 ל2,000
איזה מגזימים^
1200
אנונימית
מה פתאום 2000?
את תשמיני מהכמות קלוריות הזאת בטוח.
את אמורה לצרוך 1200. מאה קלוריות לפה ולשם זה לא נורא אבל ממש לא אלפיים.
את רוצה לשמור על המשקל לא לעלות אותו.
^ תגידי את מודעת לזה ש1200 קלוריות זו כמות קלוריות של דיאטה? וזה לא מתאים לגיל שלה כי זה גיל שהיא מתבגרת וגודלת בו.
היא צריכה לצרוך 2000 קלוריות , גם ככה שורפים ביום בערך 1000 קלוריות , אפילו יותר.
ואז את שורפת את שאר הקלוריות בשינה מה שאומר שהיא ממש לא תשמין , אז אל תטעי אותה בבקשה .
היא לא צריכה לאכול 1200 קלוריות כי היא תרזה מאוד .
ולשאלה - את צריכה לאכול 2000 קלוריות .
מה פתאום 1200?!
תבדקי כמה את שורפת במצב מנוחה (מחשבון bmr)
תכפילי ב1.2(פעולות בסיסיות כמו הליכה לשירותים וכו')
והנה לך כמה שאת צריכה לצרוך על מנת לשמר את המשקל
אנחנו לא מכונה ואם את עולה או יורדת במשך כמה ימים רצוף תשני את זה בהתאם.
אם ואת פעילה ביום יום אפשר גם להכפיל ב1.3.
אם ואת עושה אימון תכניסי את הקלוריות ששרפת באימון.
NF.
1500-1700
תקשיבי בדקתי את זה עם חברה של אמא שלי (היא דיאטנית בחלי ממן) בני נוער בגיל שלך צריכים לצרוך בערך 1200-1600 קלוריות ביום כי בגיל הזה הגוף שורף יותר קלוריות מגוף בוגר.
לא 2000 כי 2000 לגיל הזה זה הרבה ואת תשמיני. במיוחד במשקל שלך ולגובה שלך את לא צריכה לצרוך 2000 קלוריות זה הרבה לגוף שלך.
1200-1600 ביום זאת הכמות הנכונה לגוף ולמשקל הספציפי שלך.
(ממליצה לך לשמור על אכילה נכונה ולא כל היום פיצות וקוראסונים כי זה גם לא בריא לגוף אבל זה לא באמת ישביע אותך וזה יגרום לגוף שלך בהמשך לרצות לאכול יותר.)
זה לא שיש מספר מדויק
מה שאני אמרתי יכוון אותה הכי קרוב
אל תטעו אותה סתם
NF.
אוקי