3 תשובות
אוכל גלידה מול הנטפליקס.
בינג של בורקסי פרג
אני אישית הייתי ממש דיכאונית ולא יצאתי מהמיטה, אבל הבנתי איזה טעות זה לעשות ככה.
כיום אם זה היה קורה לי, אני אישית הייתי עובדת, יוצאת עם חברים, ולא נחה אפילו דקה רק בשביל שלא יהיה לי זמן לחשוב ולשקוע במחשבות שמדכאות אותי.