12 תשובות
כרגיל, בבית עם הטלפון
#בליחברים
#בליחברים
אחשוב על כמה שאני שונאת בית ספר
הולכת לעשות שנצ
רופא שיניים
ואז לקנות מתנה לחברה
ואז לקנות מתנה לחברה
אוכל פילמני
שנצצ
אוכלל
סטיפס
חדר כושר
עבודה במתמטיקה
אימון
אני אשב בכיתה אחר כך אקום לשירותים מתי שאצטרך ואז אני אשב ליד הנחל (יש לי נחל בבית ספר) עם גיטרה ואשיר לי שירים (מותר להביא כלי נגינה לבית ספר...)
וזהו..
וזהו..
באותו הנושא: