5 תשובות
גם אני הייתי ככה ועשיתי בדיקות דם שהראו שהרמות של בלוטת התריס שלי הן מתחת לנורמה. ובכללי ממליצה לך להפסיק לאכול גלוטן וסוכר כדי לרזות.
אל תקשיבי לאף אחד . את יפה כמו שאת !
כמה את שוקלת שזה כל כך "נורא"?
אני בטוחה שזה בסדר, כל עוד את בריאה את לא צריכה לרדת בשביל להיות יפה.
אני בטוחה שזה בסדר, כל עוד את בריאה את לא צריכה לרדת בשביל להיות יפה.
מי שרוצה אותך ובאמת חבר שלך לא ישפוט אותך לפי המשקל שלך.. זאת דעתי אין לך מה להרגיש מסכנה
תעשי דיאטה אינטנסיבית
באותו הנושא: