4 תשובות
אני הייתי פשוט מוציאה אותי.
אף אחת לא הולכת להרוס לי את היומהולדת
פושט תפתחי קבוצה חדשה ולשם תכניסי את החברות שלך רק
פשוט תוציאי אותה.
או שתדברי איתה
אם הריב גדול אז היא כנראה לא תבוא