תשובה אחת
היי קודם כל מוזנת לשלח פרטי ודבר שני הכל טוב החיים קשים אבל היי זה בסדר להיות לא בסדר אל תוותרי על עצמך אני בטוח שאת אדם מדהים רק לפי הפריקה שלך אני יכול להבין מעט ממך תחשבי על הדברים שאת אוהבת ותשמרי אותם חזק תעשי תדברים שאת רוצה ובאמת רוצה מה יש לך להפסיד תזכירי שאת לא לבד ותמיד יהיה לאנשים אכפת ממך אני בטוח שתמצאי משהו כזה אני מאוד מבין אותך מזדהה אבל את חייבת להמשיך אני מאמין בך שתוכלי לחיוך לשמח ולהרגיש טוב עם עצמך בעתיד החיים באמת קשוחים וככל הנראה את תפילי עד פעמים בעתיד כי ככה החיים הם תמיד ירדו עלינו אבל תצטרכי להיות חזקה ולקום לשבור את העצב הקקה הזה להוכיח לעולם שהוא לא יכל להפסיק את החיוך שלך אני מאמין בך בלב שלם תצעדי יש לך עד עתיד ודרך מדהימה ללכת בה אל תעצרי מלכה שלי אני מאחורייך למקרה שתצטרכי אותי