תשובה אחת
יש שיר "הזמן עושה את שלו" וזה בדיוק מה שאת צריכה להבין כרגע. נכון שכואב ונכון שהיית רגילה לקשר ההוא אבל 7 חודשיים כנראה לא מספיקים כדי להתבגר על בן אדם. תיהי חזקה ותנסי להעסיק את עצמך כמה שיותר בזמן היום כדי לחשוב כמה שפחות.
יש לי גם בשורה משמחת בשבילך: למרות שזה נראה אבוד להשתקם, המוח שלנו עובד בצורה כל כך מדהימה שאחרי שאת נזכרת במשהו פעם אחר פעם הזיכרון נשחק עד שהוא נמחק כמעט לגמרי- זו גם אחת הסיבות שאומרים שאהבה חיה רק 3 שנים (ופחות) ואחרי זה נשאר רק הכבוד.
יש לי גם בשורה משמחת בשבילך: למרות שזה נראה אבוד להשתקם, המוח שלנו עובד בצורה כל כך מדהימה שאחרי שאת נזכרת במשהו פעם אחר פעם הזיכרון נשחק עד שהוא נמחק כמעט לגמרי- זו גם אחת הסיבות שאומרים שאהבה חיה רק 3 שנים (ופחות) ואחרי זה נשאר רק הכבוד.
באותו הנושא: