9 תשובות
יוקלילי
כן, גיטרה קלאסית ויוקלילי.
אבל אני עצלנית רצח אז לא יוצא לי ממש.
אבל אני עצלנית רצח אז לא יוצא לי ממש.
פסנתר
שואל השאלה:
לא
לא
פעם ניגנתי בגיטרה בחלילית בכינור ובפסנתר אבל הפסקתי ואני מתה לחזור.
שואל השאלה:
אז תחזרי, זה ממש טוב וכיף.
אז תחזרי, זה ממש טוב וכיף.
פסנתר
במקרה בוב דילן הוא מודל החיקוי שלך?^
גיטרה קלאסית, פסנתר ומפוחית
גיטרה קלאסית, פסנתר ומפוחית
אנונימי
גיטרה וסקסופון.
באותו הנושא: