13 תשובות
אני מנגנת על קלרינט
כן, על הראש של אחותי.
זה כמו תוף.
זה כמו תוף.
פסנתר למדתי כשהייתי קטנה
ועכשיו אני מנגנת על גיטרה קלאסית וחשמלית
והייתי רוצה לקנות גיטרה אקוסטית
ועכשיו אני מנגנת על גיטרה קלאסית וחשמלית
והייתי רוצה לקנות גיטרה אקוסטית
אני מנגן עכשיו על העצבים של אח שלי (: אבל הכי הייתי רוצה לתופף על תופים.
אני מנגנת על גיטרה, והייתי רוצה לדעת לנגן על פסנתרר
אני מנגן על בס, גיטרה (כל סוג), יוקלילי, תופים וטיפה פסנתר
הייתי רוצה לנגן על קונטרה בס וסקסופון
הייתי רוצה לנגן על קונטרה בס וסקסופון
אני מנגנת על גיטרה חצי כוח כזה
הייתי רוצה פסנתר בנוסף
הייתי רוצה פסנתר בנוסף
ניגנתי בעבר על חצוצרה
תופים
התחלתי שבוע שעבר רק...
התחלתי שבוע שעבר רק...
לא,בא לי ללמוד לנגן על תופים
גיטרה ויוקלילי
אני רוצה ללמוד פסנתר
אני רוצה ללמוד פסנתר
לא, פסנתר
מנגנת על פסנתר, רוצה על גיטרה
באותו הנושא: