7 תשובות
את חייבת ללכת לבית חולים ולהתקשר כמובן למישהו
ללכת לבית חולים ולהתקשר לעירייה
תתקשרי לאמבולנס/הורים - את חייבת ללכת לבית חולים
תתקשרי למדא ותתייעצי בנוגע למה שאת צריכה לעשות
אנונימית
תלכי לקופת חולים בדחיפות!!
את צריכה להיתחסן.. אם הוא היה נגוע בכלבת.. אני מאמינה שאת לא יודעת.. אז תלכי להיבדק מהר!! ושם יטפלו בך.. תרגישי טוב❤
את צריכה להיתחסן.. אם הוא היה נגוע בכלבת.. אני מאמינה שאת לא יודעת.. אז תלכי להיבדק מהר!! ושם יטפלו בך.. תרגישי טוב❤
אל תלחצי.
תתקשרי להורים עכשיו.
הם יגידו לך מה לעשןת.
תתקשרי להורים עכשיו.
הם יגידו לך מה לעשןת.
אנונימית
שואל השאלה:
התקשרתי לאבא שלי, תודה לכולם
התקשרתי לאבא שלי, תודה לכולם
אנונימית
באותו הנושא: