9 תשובות
כן, אני טסה בפסח.
אנונימית
לא לצערי
לא
כן לקפריסין..
#אבא_גרוש_שאין_לו_כוח_לנקות_תבית
לא, יש לי 5 מתכונות ישר אחרי :(
אנונימית
לא אבל אני נוסעת ממש רחוק בארץ מהבית):(: