8 תשובות
לא טס
לבסיס.

בברכה, גורו זולו, המלך שלכם.
כן.לספרד
אנונימית
לאוקראינה למשפחה שלי
לא טסה בפסח, אבל לאחר מכן ללונדון
טסה לבסיס
אולי קרוז למשהו באיטליה, עוד לא סגור
לכנס מתקדם
עזבו שזה בארץ,