8 תשובות
הכרתי ילדה שפרשה בכיתה ט מלימודים והיא לא הלכה לתיכון..
והיא לא לומדת כרגע
והיא לא לומדת כרגע
חוק חינוך הוא חובה איך אתן לא לומדות?
אנונימית
ישלי בדיוק עכשיו עובדת סוציאלית אצלי בבית בגלל שאני לא הןלכת
אנונימית
אנונימית לא, השם שלה לא מתחיל ב-א
אני עושה 12 שנות לימוד ובגרות מלאה בלי נדר.
זה כבר לא ככה^ זה עד כיתה י
לשאלה אני מכיר מישהו שפרש ואז הוא היה צריך להשלים הכל (החבר הכי טוב של אח שלי)
לשאלה אני מכיר מישהו שפרש ואז הוא היה צריך להשלים הכל (החבר הכי טוב של אח שלי)
אני לא פרשתי אבל לא למדתי שנה ומחצי ולא מבחירה
ואני בכיתה ט
ואני בכיתה ט
אנונימית
חוק חינוך חוגה הוא עד כיתה ט . בישראל אפשר לעדות מינימום 9 שנות לימוד בעיקרון אבל יש כאלה שמוצאים דרכים לפרוש גם לפני .. אני לא מתכננת לפרוש בנתיים מקווה שזה ישאר ככה
באותו הנושא: