7 תשובות
אייפון ללא ספק
8+
8+
וואווי
מצלמה מעולה
אבל אם קשה לך עם אנדוריאד אז תלכי על אייפון
מצלמה מעולה
אבל אם קשה לך עם אנדוריאד אז תלכי על אייפון
אנונימית
אפל-מצלמה טובה אבל סוללה נגמרת מהר.
סמסונג-מצלמה פחות טובה(לדעתי) אבל סוללה איכותית..
תחליטי מה יותר חשוב לך.
סמסונג-מצלמה פחות טובה(לדעתי) אבל סוללה איכותית..
תחליטי מה יותר חשוב לך.
קל להתרגל למערכת הפעלה של אנדרואיד, אם חשוב לך חיי הסוללה זה ללא ספק עדיף מאייפון
אייפון 8+ בלי לחשוב פעמיים אפילו
לאייפון יש את המצלמה הכי טובה הוא אף פעם לא נשבר לי והסוללה חזקה1
אני ממליצה לך לבדוק על ווא וואי במיוחד הp30 החדש. מצלמה מרהיבה את מוזמנת לחפש לגביו עוד
באותו הנושא: