7 תשובות
אייפון 8 פלוס
גלקסי שמונה פלוס
באופן כללי יש תחרות בין גלקסי לאייפון אבל באופן אישי אני חושבת שגלקסי הרבה יותר שווה וגם כשאת מתקנת אותו זה יוצא פחות מעלות תיקון של אייפון.. אחותי קנתה אייפון ונשבר לה כל הזמן המסך וכל פעם היא מתחרטת שהיא קנתה אייפון כי זה עולה המון לתקן..
אייפון
גלקסי 9
סמסונג גלקסי
שיאומי
באותו הנושא: