5 תשובות
אם הזמן זה נשכח, תעסיקי את עצמך ותשתדלי לא לחשוב על זה.
שואל השאלה:
זה כל מה שאני חושבת עליו
זה כל מה שאני חושבת עליו
אנונימית
זה באמת עניין של זמן.
להעסיק את עצמך בדברים אחרים, להיות בסביבה של אנשים יותר ופחות לבד, כמה שפחות לחשוב על זה, ולהבין שככה זה החיים וצריך להתקדם וזה לאט לאט יעבור.
זה די תהליך בסופו של דבר.
להעסיק את עצמך בדברים אחרים, להיות בסביבה של אנשים יותר ופחות לבד, כמה שפחות לחשוב על זה, ולהבין שככה זה החיים וצריך להתקדם וזה לאט לאט יעבור.
זה די תהליך בסופו של דבר.
אני מבינה אותך תני לזמן לעשות את שלו
תכירי מישהו חדש ומתאים יותר
באותו הנושא: