6 תשובות
לדעתי מכל השאלות ששאלת תחום הפסיכוביולוגיה יוכל לענות לך הכי טוב.
זה לא קשור למדעי החברה/התתנהגות כי אלו תארים תאורתים ולא ביולוגים כמו תהליכים שקורים במוח.
זה לא קשור למדעי החברה/התתנהגות כי אלו תארים תאורתים ולא ביולוגים כמו תהליכים שקורים במוח.
שואל השאלה:
תארים תיאורתיים נורא מעניינים אותי גם כן, האם ידוע על איזה שהוא תואר שמשלב בין מדעי החברה לפסיכוביולוגיה?
תארים תיאורתיים נורא מעניינים אותי גם כן, האם ידוע על איזה שהוא תואר שמשלב בין מדעי החברה לפסיכוביולוגיה?
מדעי החברה זה פסיכולוגיה עם עוד שטויות כמו סוציולוגיה/אנתרופולוגיה וכו, זו טעימה מכל תחום.
מי שעושה פסיכולוגיה או לצורך העניין פסיכוביולוגיה לא צריך את מדעי החברה,
אתה יכול לשלב את זה עם מדעי החברה ולעשות דו חוגי, או עוד דברים אבל זה מאוד מאוד קשה (תארים בסגנון של מדעים מדויקים כמו מדעי המוח)
מי שעושה פסיכולוגיה או לצורך העניין פסיכוביולוגיה לא צריך את מדעי החברה,
אתה יכול לשלב את זה עם מדעי החברה ולעשות דו חוגי, או עוד דברים אבל זה מאוד מאוד קשה (תארים בסגנון של מדעים מדויקים כמו מדעי המוח)
שואל השאלה:
זהו שלדעתי זה לא שטויות.. בהתחלה בכלל כיוונתי ללמוד סוציולוגיה הבעיה היא שזה לא כולל בתוכו מדעי המוח ופסיכולוגיה חברתית....
זהו שלדעתי זה לא שטויות.. בהתחלה בכלל כיוונתי ללמוד סוציולוגיה הבעיה היא שזה לא כולל בתוכו מדעי המוח ופסיכולוגיה חברתית....
אז תעשה דו חוגי.
יש באוניברסיטת תא/בר אילן אפשרות לדו חוגי. אפילו בעברית.
יש באוניברסיטת תא/בר אילן אפשרות לדו חוגי. אפילו בעברית.
בכנות, יש הרבה דברים מעניינים מאוד. אבל אם תלמד סוציולוגיה, פילוסופיה או כל נושא מתחום המקצועות ההומניים, כנראה תישאר בלי עבודה.
באותו הנושא: