7 תשובות
בתור דתיה עדיף שלא תראי ...פשוט תותרי על זה ותקבלי מישהו שמתאים לחיים שלך
בתור דתיה לא הייתי ממליצה לך להיכנס לקשר כזה מלכתחילה .. תלוי כמה את דתיה..
שואל השאלה:
יש סימנים כלשהם שיצביעו לי מה הכוונות שלו?
אנונימית
השיחות שלך איתו איך שהוא מתייחס אלייך זה תלוי בהרבה גורמים
תעשי עליו טוורק
פשוט מבררת איתו ואולי תנסו